You are currently visiting the website in English. Information of the Dutch variant is now shown.

NBN ISO 10004:2018

Kwaliteitsmanagement - Klanttevredenheid - Richtlijnen voor het monitoren en meten ()

ACTIVE

About this standard

Languages
English, French and Dutch
Type
NBN
Status
ACTIVE
Publication date
30 October 2018
ICS Code
03.120.10 (Kwaliteitszorg en kwaliteitsborging)
Additional information
<p>Dit document is een identieke vertaling in het Nederlands van ISO/TS 9002:2016 en is uitgegeven onder de verantwoordelijkheid van het NBN. &nbsp;Hoewel de grootste zorg is besteed aan deze Nederlandstalige uitgave, kunnen fouten en onvolledigheden niet geheel worden uitgesloten. Het NBN kan dan ook niet aansprakelijk worden gesteld voor rechtstreekse en/of onrechtstreekse schade, ontstaan door of verband houdend met de toepassing van deze uitgave.</p>
Withdrawn Date
Price
€ 142,00

About this training

Summary

Dit document geeft richtlijnen voor het definiëren en implementeren van processen voor het monitoren en meten van klanttevredenheid.

Dit document is bedoeld voor gebruik door elke organisatie, ongeacht haar type of omvang, of de producten en diensten die zij levert. Dit document is gericht op externe klanten.

OPMERKING       In dit document verwijzen de termen ‘product’ en ‘dienst’ naar de outputs van een organisatie die bedoeld zijn voor of vereist zijn door een klant.